Pytania

Potrzebujesz pomocy?

Jeśli masz jakikolwiek problem lub pytanie, które wymaga natychmiastowej pomocy, nacisnij na poniższy przycisk, który przeniesie Cię na strone kontaktową. Tam skorzystaj z formularza kontaktowego lub skontaktuj się z nami telefonicznie na podany tam numer.

Zamówienia

1. Jaki jest status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia, będziesz na bieżąco otrzymywać powiadomienia na podany adres e-mail o zmianie statusu. Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 2 dni roboczych, należy również doliczyć czas potrzebny na dostarczenie przesyłki przez kuriera (od 1 do 2 dni roboczych). Kiedy przesyłka zostanie nadana , otrzymasz wiadomość mailową z informacją o zmianie statusu.

Kurier powinien być u Ciebie kolejnego dnia roboczego. Jeżeli go nie było sprawdź po numerze przesyłki, czy była podjęta próba doręczenia. Kurier nie ma obowiązku kontaktowania się z Tobą przed próbą doręczenia.

Od firmy realizującej dostawę, otrzymasz e-maila z numerem paczki i linkiem do śledzenia przesyłki, możesz na bieżąco monitorować jej status.

2. Nie mogłam odebrać paczki od kuriera, co teraz?

Jeśli z jakiegoś powodu, kurier nie mógł dostarczyć przesyłki, dokona on jeszcze dwóch prób w najbliższych dniach roboczych.

Jeżeli ponownie nie odbierzesz przesyłki, to wróci ona do lokalnego oddziału. Przez 3 dni robocze paczka będzie czekała na odbiór. Po upływie tego czasu paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu.

W przypadku kuriera DPD dodatkowo otrzymasz w dniu wydania przesyłki do doręczenia wiadomość sms na podany w zamówieniu nr telefonu z numerem paczki (możliwość śledzenia paczki) oraz numerem telefonu do kuriera i możliwością zmiany terminu dostarczenia przesyłki w kolejnych dniach roboczych.

Do każdej z przesyłek dołączamy numer telefonu klienta, aby umożliwić kurierowi ustalenie szczegółów dostawy w takich przypadkach.

3. Czy mogę ustalić konkretne godziny odbioru paczki?

Przepraszamy, niestety nie ma takiej możliwości. Firmy kurierskie działają niezależnie od nas i w razie jakichkolwiek uwag lub próśb, prosimy kierować się do nich.

4. Kiedy otrzymam moją przesyłkę?

Po wysłaniu zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail ze zmianą statusu zamówienia (prosimy sprawdzać również skrzynkę Spam bądź Oferty) Wszystkie złożone zamówienia docierają do klientów w przeciągu 24h od momentu przekazania paczki kurierowi.

Od firmy realizującej dostawę,  dodatkowo otrzymasz e-maila z numerem paczki i linkiem do śledzenia przesyłki, możesz na bieżąco monitorować jej status.

5. Czy mogę anulować swoje zamówienie?

Jeśli Twoje zamówienie nie zostało zrealizowane, a chcesz z niego zrezygnować, niezwłocznie skontaktuj się telefonicznie z naszą infolinią. Wysłanie wiadomości poprzez e-mail bądź social media nie gwarantuje że anulujemy zamówienie.

6. Czy dodanie do koszyka gwarantuje mi jego rezerwację?

Nie, pełną rezerwację towaru gwarantuje tylko złożenie zamówienia w naszym sklepie

Jeżeli jesteś zdecydowana/y i chcesz mieć pewność, że wybrany przez Ciebie produkt będzie dostępny, nie zwlekaj z jego zakupem ponieważ dodanie produktu do koszyka nie gwarantuje jego rezerwacji.

W tym samym czasie kolejna osoba po dodaniu produktu do koszyka może dokonać zakupu ostatniej sztuki danego rozmiaru, modelu. W takiej sytuacji przy próbie zakupu przez Ciebie, Twój koszyk zostanie zaktualizowany i okaże, że wybrany przez Ciebie produkt jest już niedostępny.

7. Czy muszę się zarejestrować, by złożyć zamówienie?

Rejestracja nie jest obowiązkowa, jest jednak jednorazowa i daje szereg korzyści:

  • Przy kolejnych zamówieniach nie ma konieczności uzupełniania wszystkich danych, ponieważ część z nich jest już zachowana w systemie.
  • W każdej chwili masz możliwość wglądu do złożonych zamówień, swoich danych. aktualnych statusów zamówień.
  • Masz dostęp do historii zamówień

Możesz również dokonać zakupu bez rejestracji, nie będziesz wówczas miał/a dostępu do w/w opcji.

Zwroty

1. Czy mogę wymienić zakupiony produkt?

Wymiana możliwa jest tylko na zasadzie zwrotu:

  • Zwróć produkt, który chcesz wymienić zgodnie z instrukcją zwrotu
  • Złóż nowe zamówienie. Należność na odesłany produkt zostanie zwrócona w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu odebrania przesyłki przez nasz sklep.

2. Ile mam czasu na dokonanie zwrotu?

Możesz dokonać zwrotu w terminie 14 dni licząc od dnia kolejnego od odebrania przesyłki. Liczy się data nadania przez Ciebie przesyłki (np zamówienie odebrałaś 10-go, więc ostateczny termin nadania zwrotu będzie 24-go)

3. Kiedy i jak otrzymam pieniądze za zwracany produkt?

W ciągu kilku dni po odebraniu paczki dokonamy zwrotu, nie później jednak niż w ciągu 14 dni kalendarzowych liczonych od momentu odebrania przesyłki ze zwrotem przez nasz sklep. Zwrot należności zostanie dokonany w taki sposób, jak zapłacono za zamówienie.

4. Jak odesłać paczkę ze zwracanym towarem?

Należy pamiętać, że zwrot towaru musi zostać wysłany paczką rejestrowaną, której trasę można śledzić za pośrednictwem strony internetowej. Będziesz mogła sprawdzić kiedy zwrot do nas dotarł. W przypadku ewentualnego zagubienia paczki przez przewoźnika masz mozliwość złożenia reklamacji. Wybór przewoźnika jest dowolny, może to być firma kurierska, poczta polska.

Rejestracja

1. Czy rejestracja jest bezpłatna?

Rejestracja w naszym sklepie nie wiąże się z jakimikolwiek opłatami, była i zawsze będzie dla Ciebie bezpłatna. Samo dołączenie do grona użytkowników Loreza nie wiąże się z przymusem dokonywania zakupów.

2. Czy można usunąć zarejestrowane konto?

Oczywiście, w każdej chwili możesz zrezygnować ze swojego konta na Loreza. Wystarczy, że skontaktujesz się mailowo. Chętnie pomożemy trwale usunąć Twoje dane, choć nie ukrywamy, że będzie nam przykro, że nas opuszczasz.

3. Co zrobić gdy zapomnę hasła?

Wiemy, że im większą ilością danych musimy operować, tym łatwiej o zapomnienie którejś z nich. Jeśli zapomnisz swojego hasła dostępowego do strony Loreza, wystarczy, że klikniesz w link „nie pamiętam loginu lub hasła” i wpiszesz adres mailowy, na który zostało założone Twoje konto. Na wskazany mail zostanie przesłana wiadomość z propozycją zalogowania się do serwisu bez konieczności podawania hasła. Jeśli chcesz, możesz również ustawić nowe hasło, klikając w mailu w link „ustaw nowe hasło”.

4. Czy moje dane osobowe są zabezpieczone?

Przywiązujemy ogromną wagę do poufności Twoich danych, kierując się obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych i zakazie rozpowszechniania ich w mediach. Przetwarzamy je tylko na potrzeby realizacji transakcji sprzedaży. Temat bezpieczeństwa informacji szeroko omawiamy w naszej polityce prywatności.