Reklamacje i Zwroty

Zwrot towaru

1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na podstronie "kontakt" w celu poinformowania nas o chęci zwrotu.
2. Wypełnij i prześlij formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres kontakt@loreza.pl.
3. Zapakuj zwracany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu) i włóż do paczki formularz zwrotu/odstąpienia od umowy oraz oryginał lub kopię paragonu (lub faktury).
4. Odeślij paczkę na adres:

Sklep Lorenzo
ul. 3 Maja 22
62-500 Konin
Z dopiskiem „Zwrot”

PAMIĘTAJ:

  • Zwrotu dokonujesz na własny koszt. Koszt ten nie podlega zwrotowi.
  • Towar otwarty i użyty w przypadku kosmetyków i perfum nie podlega zwrotowi
  • Nie wysyłaj do nas przesyłek “za pobraniem” oraz do paczkomatu - Takie paczki nie zostaną odebrane.
  • Z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów za pośrednictwem firmy kurierskiej lub korzystając z opcji pocztowej “Potwierdzenie nadania” / “Paczka polecona”.
 

Reklamacja towaru

1. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego na podstronie "kontakt" w celu poinformowania nas o chęci reklamacji towaru.
2. Pobierz i wypełnij formularz zgłoszenia reklamacyjnego. Wypełnienie wszystkich pól formularza oraz dokładne opisanie przedmiotu reklamacji (w tym opisu nieprawidłowości i czasu ich wystąpienia) pozwoli nam na jej sprawniejsze rozpatrzenie.
3. Zapakuj reklamowany produkt (będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu) i włóż do paczki formularz reklamacji oraz oryginał lub kopię paragonu (lub faktury).
4. Odeślij paczkę na adres:

Sklep Lorenzo
ul. 3 Maja 22
62-500 Konin
Z dopiskiem „Reklamacja”

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia reklamowanego produktu